ljanssen.reismee.nl

Waterval, zumba, party en een ziek kind

En we zijn weer een week verder.
Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik gewerkt. Op zaterdag hield dit in:
- minigolf spelen met kinderen die een kikker interessanter vinden
- boodschappen doen met Eugene en Austin, wat best vermakelijk was aangezien Austin tegen elke voorbijganger hiiii roept of een andere vraag stelt zoals "what are you doing?".
Zondag en maandag had ik vrij. Afgelopen zondag ben ik 's ochtends naar de waterval gefietst en heb ik daar gezwommen.




's Middags ben ik met Austin een uurtje naar het strand geweest en heb ik samen met hem dinosaurussen van zand gemaakt (die overigens niet op dinosaurussen leken..).


Maandagochtend ben ik samen met Lucie (een au pair uir Tsjechiƫ) naar een zumbales geweest. Hier heb ik niet alleen een bendeoma's uit Pauanui ontmoet, maar ookSu, eenmeisje uit Chili. Zij werkt bij the Lakes (golfbaan) en nodigde me na de zumbales uit om haar verjaardig te komen vieren die avond. Nadat ik 's middags wat wasjes gedraaid had, ging ik om half 8 op weg naar Su. Hier heb ik eindelijk wat meer jongere mensen uit verschillende landenontmoet. De meesten die op haar feestje waren, werken bij het hotel in het dorp. Ik heb echteen ontzettend leuke avond gehad, afgezien van het feit dat het begon te regenen toen ik naar huis fietste en het feit dat ik er niet bij stil had gestaan datik geen licht opmijn fiets haden dat ze hier geen lantaarnpalen of enige andere vorm van straatverlichting hebben. Ik kan jullie vertellen, dat was geen pretje. Maar uiteindelijk met behulp van het schijnsel van mijn telefoon toch in mijn bedje beland (dit is trouwens mijn kamertje hier). Eenmaal thuis maar vlug gaan slapen.



Dinsdag t/m vandaag veel gewerkt. Ethan is vandaag voor dederde achtereenvolgende dag ziek thuis, dus ik heb wat langere dagen gemaakt dan normaal.Maar gelukkig gaat hij morgen gewoon weer naar school toe!
Gisteravond ben ik weer naar zumba geweest, vanmorgen heb ik mijn reeks skypegesprekken met thuis doorbroken door met Ankie te skypenen vanmiddag heb ik voor het eerst auto gereden hier. Dat ging eigenlijk hartstikke goed. Alleen nog even wennen met richting aangeven.


Om af te sluiten nog een paar foto's van voorgaande weken.
Van het uitzicht vanaf Mount Pauanui envan Flat Rock.



Linda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!